Wanneer?
Datum volgt (in mei 2020 én september 2020)
Inloop vanaf 9.00
Ochtend 9.30 - 12.30
Lunch 12.30 - 13.30
Middag 13.30 - 16.30
Wanneer?
Datum volgt (in mei 2020 én september 2020)
Inloop vanaf 9.00
Ochtend 9.30 - 12.30
Lunch 12.30 - 13.30
Middag 13.30 - 16.30
Waar?
Fannius Scholtenstraat 10 huis
Amsterdam
(zie kaartje onderaan de pagina)
Hoe zet je jezelf digitaal op de kaart?
Dat gaan wij je leren aan de hand van 3 content marketing pijlers:
Hoe maak je van jouw website hét ideale digitale visitekaartje?
Je leert in één dag het ABC van online branding, online storytelling én de basics van SEO voor bedrijven.
--- tekst loop door onder de foto's ---
Voor iedereen die zijn of haar bedrijf succesvol in de markt wil zetten.
Want een beetje ondernemer kan niet zonder digitaal visitekaartje.
Maar.
'n Praktische dag boordevol info en oefeningen. Waarin wij antwoord gaan geven op bovenstaande punten.
En vragen als 'moet ik echt gaan bloggen, Instagrammen, Youtuben, en wat al niet meer, om van mijn bedrijf een online succes te maken?'.
In kleine formaties gaan jullie direct aan de slag met de drie belangrijke pijlers van online marketing.
Uiteraard is er volop ruimte voor 1-op-1 vragen. En lichten we op voorhand jullie online efforts tot nu toe door, om jullie gericht te kunnen helpen.
Digitale dame van het eerste uur met bovenmatige passie voor sites, strategie, schrijven en seo. Ruim 15 jaar geleden heb ik - van oorsprong journaliste - ’s lands grootste modewebsite ELLE.nl (1,5 miljoen uv's per maand) opgezet en in de jaren die volgden de diverse social kanalen ingericht, gevoed en gemaakt tot het succes wat ze nu zijn.
On the side (of site, in dit geval) stond ik aan de voet van diverse andere titels van formaat. Als freelance digitaal strateeg deel ik sinds 2017 met mijn bureau ContentMade de opgebouwde kennis en kunde op gebied van online content, contentmarketing, SEO en growth met grote en kleine ondernemers.
Ooit begon ik als eindredacteur bij ELLEgirl, het kleine zusje uit de ELLE-familie, waarbij ik haar master journalistiek stopzette om mijn redactionele droom na te jagen.
Voor Sanoma richtte ik mede het tijdschrift Fashionista op en was drie jaar hoofdredacteur van dit tijdschrift.
Inmiddels ontwikkel ik digitale concepten voor veel tijdschriften, waaronder LINDA., Grazia, Libelle en ELLE. En treed veelvuldig op als gastspreker en docent.
€ 475 voor de hele dag
Inclusief:
Er is ruimte voor maximaal 10 deelnemers.
De cursus gaat door bij minimaal 6 deelnemers.
Toon hieronder je interesse en we houden je op de hoogte!
→ Zodra de workshopdata bekend zijn, ontvang je bericht.
→ Je ontvangt tevens meer informatie over de inhoud van de workshop en wat je van de dag mag verwachten.
→ We horen dan graag binnen de vermelde termijn of je deel wilt nemen.
→ Zonder reactie kunnen we helaas geen plekje in de workshop garanderen.
→ Je getoonde interesse is geen bevestiging van deelname.
→ Overige workshopvoorwaarden mbt bedrag en betalingen volgen zo snel mogelijk.
Met het versturen van dit formulier ga je akkoord met de algemene voorwaarden.